Kui kiiresti tellimus käsitlemisesse võetakse?

Peale tellimuse esitamist vaadatakse see meie poe töötajate poolt läbi. Peale makse laekumist koondatakse samal päeval peale kella 17:00-i tellimused kokku ning saadetakse tootjale edasi. Sõltuvalt tootest ja tootjast lähetatakse see Eestisse, kus teostame kvaliteedi kontrolli ning edastame selle kliendile. Orienteeruv ajakulu 10 päeva. Tooted, mis vajavad pikemat ettevalmistamist, jõuavad kliendini 3-6 nädalaga. Infot näidatakse toote juures.


Kas kõik tooted on laos olemas?

Tooteid müüki valides oleme suhtunud põhimõttega, et suurem enamus toodetest oleks reaalselt ka kohe Euroopa laos olemas. Kui valikusse on lisatud tooteid, mis on pikema, enam kui 10 päeva tarneajaga, siis järelikult on toode, kas väga hea või kuulub see mõne teise tootega sobivalt kokku, mis on mõjuvaks põhjuseks pikemaks ootamiseks. Seega võite julgelt meie lehelt tellida, sest valikusse on jõudnud ainult parim valik.


Kuidas tellitu kätte saab?

Kõik kaubad saadetakse reeglina välja Smartpost automaatide abil. Enne kauba saatmist tuleb tasuda tellimuse arve. Tellitud kaubad saadetakse kliendile meie eeldades lähimasse ja paremini leitavasse postiautomaati või lepitakse selles eraldi vastavalt kokku. Ettepanekute tegemiseks palun teavitada sellest kirjalikult emailile bh@blackhunt.ee

Vahetus- ja tagastusõigus

Teil on õigus meie E-poest tellitud kaubad 14 päeva jooksul vahetada või tagastada. Tagastatav toode peab olema originaalpakendis ja kasutamata. Juhul, kui Teil on pretensioone antud toodete kvaliteediga, siis võtke meiega ühendust ja leiame lahenduse.

Tasuta saatmine

Juhul, kui Teie tellimus ületab 100 eurot, siis saadame Teie tellimuse Eesti piires kohale tasuta SmartPostiga.


Transpordi hinnad

Meie transpordi ligikaudsed hinnad: tellimuse kuni 50 EUR korral on transpordi ja käsitlus maksumus 5 EUR; tellimuse 51 - 100 EUR transpordi ja käsitlus hind on 3 EUR


Transpordi garantii

Meie poes tehtud tellimuste puhul vastutab saadetise korraliku kohalejõudmise eest kuni Teieni saatja. Kui mingil põhjusel Teie tellimus läheb kaduma, jõuab kohale katkiselt või rikutult - siis registreerige see vastuvõtmisel, saatke meile antud pakendi ja toote pildid e-meilile BH@blackhunt.ee ning me organiseerime teile uue ja korraliku toote.